måndag 3 november 2008

Måndagens lista

Idag är det dags för generalisering,jag vet att bara för att man är si eller så betyder det inte att man inte har andra kvaliteter, men som jag sa nu ger jag er min fördomsfulla bild av:

De tre trevligaste killtyperna

  • Den snälla killen - klart underskattad kille som brukar bli mer populär hos tjejer efter 25, detta är killen som hämtar dig, tröstar dig och håller ditt hår när du spyr efter en fest eller släng av maginfluensa.

  • Den romantiska killen - denna killtyp är den person som budar dig dina favoritblommor till jobbet, dukar candlelight dinners mitt i veckan och bedyrar dig sin kärlek, liten varning kan utfärdas på denna kille, som endast är rolig att ha att göra med ifall du är riktigt kär.

  • Den trygga killen- har vissa likheter med den snälla men har oftast lite mer karaktär då han inte bara är snäll utan även trygg. Ett bra val.

Tre otrevligare typer

  • Pappas ärvda stålar killen- aka Stekaren, den här killen har massa pengar, problemet är bara att de inte är hans ,utan pappa Grevens. Den här killtypen behöver inte ha högre ambitioner än att fundera över vad han ska beställa i baren, Moét eller mäklarbricka?

  • Svinet- den här killtypen är till skillnad mot snällisen mest populär före 25, det här är killen som har hundra dörrar öppna och samtidigt smittar ner dig med klammen efter en "jobbresa".

  • Kåkfararen - killen som du aldrig vet var du har förutom när han är bakom lås och bom, svänger sig ofta med slanguttryck som HA och har en gigantisk kroppshydda efter allt lyftande av vikter på statens eget hotell - kriminalvårdsanstalten.

Inga kommentarer: