måndag 3 november 2008

Coffe and cigarettes

Eller iof utan cigg då jag försöker hålla mig till feströkning.

Fikat nu på em, samtalsämnen,
Hockey, En Albatross?..lät helt sjukt men jag hörde ordet nämnas.

Var är de roliga samtalsämnena? som ex på förmiddagen när chefen C frågade om kollega A bakat skumraketer någon gång och hon svarar, nä jag gillar dem inte så mycket för jag tycker de växer i munnen...

Ja? är inte det något bra sa jag- dödstyst- testade samma sak nu med samma effekt, varför ska man enligt svensk tradition spara på sexsnacket till fredagsfikat? nä fram med det redan på måndagen så det får luftas hela veckan istället.


Skumraket, växer med raketfart, obs! detta är det sjuka företagets slogan inte min Buskis humor

1 kommentar:

Anonym sa...

Hello!
Ja du måste absolut komma och titta på henne. Hon växer så det knakar.

// Maria och Madelene