söndag 14 november 2010

Min pappa

Idag ska jag o 10 åringen få middag hos min mamma och pappa, perfekt!
Min pappa är;

-Tekniknörd som vill ha allt fast han inte förstår sig på det,

-Dr Phil som ger mig råd som -tänk på att du inte måste träffa en kontorsråtta, de ska ha en utbildning,ambitioner (gärna vara hantverkare ....) eftersom han är 40-talist så är det även viktigt vad karlns föräldrar jobbar med...

-Hjälpsam som orkar med mig och min bil, snöskottning

-Städnörd, när han är hos mig dvs. han kommenterar mitt damm han tar inte bort det

-Rolig som få, ok ibland utan att han vet om det eller menar det men ändå

-Gangster, fan den som gör illa oss, de är på hatlistan :-) på 40 talistvis så är det för alltid

-Pensionär, och har aldrig varit mer upptagen,inte ens när han var egen företagare så hade han mer att göra

-En karaktär minst sagt
Idag är det pappas dag!



Inga kommentarer: