lördag 20 november 2010

Har hyst ett hemligt förakt

För den totala masshysterin angående programmet "Så ska det låta" men just nu så hör jag en helt fantastisk version av Sandelins "Hon har ett sätt" ,älskar den låten, och älskar den ännu mer i Pluras version...ahhhhhhhh FAN va bra det var!!!!!

Annars,
Sett på den sorgliga säsong 4 av Sex and the City, hata att hon dumpar Aidan, fult o dumt, har man en kille som är omtänksam,snygg,händig och lång ska man hålla sig på mattan!
Ätit sushi som A var snäll nog att plocka upp när han skulle hit o hämta grejjer
PS Om någon vill ha spelkväll, säg till mig! jag vill spela besserwisserspel allra helst och jag kommer tro att jag kan allt :-), eller ett nytt spel som jag fick av fina syrran, det heter; Våghals 2 och verkar livsfarligt, kommer nog tas med på nästa fest DS

Linda mellan=den bästa

Idiot till höger

3 kommentarer:

disco sa...

jag spelar gärna :)

Mariana sa...

Perfekt! jag älskar ditt Jeopardy! lite roligare när man har en röst också haha

Anonym sa...

Så mycket bättre, menar du väl? ;-)I Looove it!
Så ska det låta är ju trmset med Peter Settman./JK