torsdag 18 november 2010

Jag känner en fin tjej

Eller flera såklart men detta inlägg är tillägnat några på jobbet,

Vad sägs om detta?

Fina M som skämmer bort mig med armband som jag tror är förtrollade med härlig magi från Paraguay, och dessutom lärt mig plocka svamp!
Härliga V som bara sådär ger mig en sten som hjälper/ger följande krafter;

Agat: Stärker självrespekten. Beskyddar och ger styrka.Ger mod och handlingskraft för att övervinna osäkerhet.För kärlek och att inte ta något för givet, hjälper dig att bearbeta saker, ger trygghet. Ger behagliga drömmar och skyddar mot det onda ögat. En lyckosten.

R, min lilla jobbmamma :-) love you!

ML, Så glad att jag sitter med dig och J, vete fan hur man orkat emellanårt annars! Varm,öppen o härlig det är du i ett nötskal

J, lilltjejen till retssticka haha, du ger mig hopp om framtiden och har ett härligt skratt

P får vara med fast han är kille! eftersom han orkar med oss i tjejmaffian

J är såklart också en kille som alltid är med eftersom han är min workhusband :-)

Puss på er

Här är jag med en annan väldigt fin tjej , LillM

Inga kommentarer: