lördag 22 november 2008

Kokainsläde och e-ämnen

Nyss en tur till Ica Maxi för inhandlande av kvällens transfetter, såg dock med glädje att det fanns en ekologisk glögg helt utan alla påhittade smaker i E-form.

Jag är påverkad av Hemliga Kocken boken,väldigt mycket skulle A säga som såg helt förskräckt ut över mitt försök till införandet av mer vegetariskt. MEN jag anser fortfarande att i sådana produkter som man endast unnar sig ibland såsom chips, godis så kan transfetter och e-ämnen kvitta, annars blir man som tanterna som räknar kalorier på lunchen men glömmer kalorierna i alla sherry glas och vin bibbar på helgen.

Dagens stekare: Den BMW som låg framför mig med registreringsplåten, BMW4ME.

Nu: en sen lunch, sedan baka pepparkaksmuffins.

3 kommentarer:

Unknown sa...

HaHaha!! Densåg jag och u också! Töntigaste bilen i stAn

Unknown sa...

Vihar druckit ekologisk glögg nu.Inga tillsatser.74kr på bolaget.

Mariana sa...

Janne, vi har sett Arn- fy fan , det kräver ett inlägg