onsdag 19 november 2008

Bajshumor

Idag på lunchen, som vanligt jag o J (kollega A skolkade o lekte frimurare) likt två luggslitna prärievargar diskuterade vi J:s blogginlägg om den varma toalettsitsen.

Jag berättade då att jag tyckte det inlägget var skitäckligt men att min A tyckte det var superskoj.

Och appropå toaletthumor så har min A berättat för mig att N på hans jobb har vissa toa issues/roligheter (valfri tolkning här) , tex att om det är tre toaletter på en arbetsplats så funkar det att person nr 1 går på den till höger, person nr 2 går på den till vänster men vart går person 3 ?, i N:s värld är det omöjligt att ta mittentoan, pga lyhörhet och annat.

Såååå illa kan det väl inte vara sa jag, detta skulle jag bittert få ångra. Igår gick jag på den högra toan på mitt jobb, satte mig ner, hörde att någon slamrade in på den förbjudna mittentoan, tänkte på N och hur överdriven han är.

Meen...Plötsligt, ett högljutt fisande, inget diskret o inte 1 gång som av misstag heller, dessutom åtföljdes detta av ett stönande.Jag sprang nästan ut, skämdes ungefär som att det var jag som suttit där och stönat.

Jag kände igen rösten.

Inga kommentarer: