torsdag 20 november 2008

Åhhh knip

Nu har jag varit på Ego och tränat med M, jag är en av de där bra kunderna som finns på alla gym, de som betalar dyrt autogiro varje månad men aldrig går och tränar. Efter stor vånda har jag iallafall förlängt Gymkortet ett år till, ska försöka vara där lite mer nu.

Jag och M körde klassträning idag, det är en karl som alltid är på det där passet, till saken hör att en släkting till mig varit intim med denna karl. Varje gång han ser mig, är han så glad så, medans allt jag kan tänka på är hur hans "hjälp, jag vill inte åldras,tränar som fan" stjärt varit i min säng.

Tur det inte var jag som var med i sängen, undra om jag brände lakanen?

Ja det måste jag ha gjort, annars hade jag förmodligen hittat spår av muskelbyggarliniment på dem.

Inga kommentarer: