fredag 25 mars 2011

Ibland gör man rätt, ibland gör man fel - lev med det

Kick middle med Projektfolk - skulle fint hem i tid, borde ha förstått att det förmodligen inte skulle hålla, och mycket riktigt, diverse tok avlöste det andra. Ikväll aw igen men sen är det uppsträckning , jag verkar behöva uppfostran alt ett rejält kok stryk

Andan i halsen anlände jag 1 minut före viktiga mötet imorse efter en liten snekalkylering i att man inte kan snooza för alltid när man ska åka buss, åker sällan buss och mitt bankkort strejkade så jag fick fint börja tjafsa med sms biljett, var inte så pigg på det, väl i stan trodde jag att jag glömt hemnyckeln - det hade jag som tur var inte, sen fick jag panik att jag glömt att stänga av platttången - ringde tioåringen - även det var en nojja

Nu har jag laddat upp med RedBull och Kaffe, senare käk med jobbfolk och kanske en liten tripp till ålderdomshemmet på Stadshuset - där platsar jag idag

Ridå

Inga kommentarer: