måndag 21 mars 2011

Den där jävla separationsångesten

Har haft en härlig helg. Roligt på Hoffmaestro med JK o Cissan. Härlig start på lördagen, fortsatt med att Soffe kom upp, även Elin tittade förbi, det blev middag, skvaller o vin. Jag, Elin och Soffe har känt varandra sen dagis så det är lite speciellt, minst sagt.. :-)

Igår var vi småsega efter en lååååång natt/morgon så det blev surr i solen, avslutade med kinamat, vin ..igen ... , och sen såg vi Dirty Dancing - en måste passa på att se den när inga killar är i närheten, har sovit i samma säng och skrattat och härjat - fjorton igen

Jobbar hemma idag och Soffe packade precis och for mot Stockholm och vidare till Gotland, nu kommer baksidan med allt (Soffes man tycker att vi är jätteomogna och löjliga) meeeen, nu kommer separationsångesten som innebär att hon kör härifrån,vi kramas länge, vi smågrinar lite, sen ringer vi varann om en halvtimme :-)


Alltid roligare när stora bilen kommer istället för att fara

En jävel på att dricka vin :-)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vet precis hur det känner. Den där känslan har jag alltid när jag åker hem från Finland eller när Finland åker hem från mig. Skitjobbigt och trist. Men jag har ett förslag: Vi tar fina kort på våra kära vänner och gör (ansikts)masker av de, sen tar jag på Soffe och du Finland och så fortsätter vi bara dricka vin som inget hänt. Då känns det bättre. Kram på dig!/JK

Fröken Andersson sa...

Kreativiteten är det inge fel på
:-) men jag tittar iof gärna på dig också gumman, även om det lutar åt att dra sig mot Skåne framöver
kram

Anonym sa...

Tack för en trevlig helg vännen , som alltid!! Men ja så jävla jobbigt att åka , snyft!!! Planera nu in Skåne resa i vår så vi har något att se framemot ! Miss you !! Och hälsa Johanna att nästa gång kan hon också vara med att dricka vin!!!

Fröken Andersson sa...

Soffe: JoAnna!! hon mördar dig :-)
Ja jag ska verkligen försöka få till en tripp ner snart! kram