söndag 4 januari 2009

Förra Årets lista

visdomsord/humor:
S kommenterar uttrycket "som man vill bli behandlad själv ska man behandla andra" , med konstaterandet, "men det har jag slutat med"

träningspass:
dominerande har varit Linda Bergs danceaerobics, EGO

flitigast använda plagg:
mina 100 kronors stuprörsjeans

bästa serie(r):
Heroes, Desperate Housewifes, Grey, Criminal Minds, Dexter, Californication

resa:
Sommarsemestern i Skåne/Danmark med de bästa M o S

tema:
Kärlek, många har stadgat sig under året, skaffat barn,gjort barn (inte jag, jag övar bara)

insikt:
jag måste tappa några kilon

spel:
alltid Backpacker men nu även Paper Mario Wii

hårfärg:
jag har varit brunett hela året, överväger en ändring under 2009

mognad:
Försöker inse att allt inte är riktat personligt mot mig.

löfte:
försöka träna kontinuerligt

yes:
inplanerad Riviera semester v 31 med de bästa i Skåne

no:
sjukdomar i familjen har lagt sordi på ett i övrigt bra år

3 kommentarer:

Anonym sa...

Bra lista
Vissa saker svårare än andra,
ska göra vad jag kan för att hjälpa till på någon punkt.
Mvh M

Anonym sa...

På tal om hårfärg så såg jag precis ett foto på dig där du inte har någon färg alls, inget hår heller.
Kanske en variant som är värd att testa igen.

Mvh M

Mariana sa...

jadu M, det tror jag att jag hoppar över, blondare istället kanske