söndag 28 december 2008

Man ska inte fuska

Jag o åttaåringen spelar, igen, efter att ha spenderat dagen med GoCart för han o A så har jag nu medan A hejjar fram Timrå (hejja hejja hejja) blivit lekledare, på eget bevåg mest.
Nu är det Paper Mario vi spelar, och jag inser att jag är aningen besatt när jag känner mig arg på den lilla sabotören (åttaåringen) som inte likt mig vill plocka upp varje liten grej o undersöka, nu har jag även gått så långt att jag plockat fram en walktrough guide så jag kan hitta allt !!! o då menar jag Allt!!!

Åttaåringen vill nu fuska hela tiden för att klara spelet men det får man ju inte, bara ibland.


2 kommentarer:

Unknown sa...

Gör ni inget annat än spelar tv-spel? Gå ut i snön! Eller kom ner till Hälsingland och hälsa på.

Mariana sa...

nä vi har ju tv spel och en platttv, sånt måste uttnyttjas, kom o se film på stor bild vettja!