fredag 5 december 2008

Här ska skåpet stå!

Iom mitt uppdrag som den sammankallande föräldern, startade jag mitt ringande i onsdags.

Klassföreståndaren E hade skrivit en liten lapp till mig att "barnen önskar sig gärna ett disco/julgransplundring, bara som förslag" , något som åttaåringen raskt upplyste mig om var bestämt och inget förslag, ok disco får det bli.

Ringde de 5 jag hade på listan, 2 var helt med på idén och jag fick fria händer att dela ut uppgifterna..yeees! , 1 var helt förvirrad med gallskrikande barn i bakgrunden men han sa ja till mina idéer också, de övriga 2 hade roliga telefonsvararmeddelande/alt svarade inte.

Forsättning följer förmodligen.


2 kommentarer:

Unknown sa...

Du är värsta Bindefeldt som fixar fester både här och där.

Mariana sa...

jag var tvingad denna gång ..vänta du bara till grabbarna börjar skolan.