torsdag 4 december 2008

Dagens snackis

Nyss lunch, i lunchrummet är snackisen julafton, de förväntningar som finns på julafton är:

lugn o ro
julklappar främst till barnen
whisky
film
skinkmacka sent på kvällen
umgänge med närmaste familjen
snö

jag tror vår jul kommer bli precis sådär härlig, med lite extra klappar kanske,vi ska ha jul hemma iår med gäster ur närmaste familjen, det ska bli lugnt o skönt, jag lägger till vin istället för whisky sen är jag nöjd.Undra vad som blir årets julklapp? har stora problem med vad jag ska köpa till A, vill att det ska vara något speciellt.

Strax, tågresa till Stockholm.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag behöver strumpor, gärna med veckodagarna på så jag slipper försöker para ihop 7 nyanser av grått. Och mina nuvarande veckostrumpor gör att jag går strumplös på ena foten tisdagar och lördagar. Annars är en single malt alltid välkommen till samlingen. Gärna en Glen.

Mariana sa...

eller ett ligg, det kan du få