torsdag 3 mars 2011

Lyllo mig

Har en perfekt dag idag pga världens bästa arbetsgivare,
Vårigt i luften och även om det blir ett bakslag så finns det iallafall hopp om;

Promenader på bar backe, öl på uteservering,tok , utgång utan täckjacka

Planer för allt möjligt nu, Gatufesten, det jag hittills sett, blir verkligen my cup of tea artistmässigt - en grillning före+sol beställes o fram, Urkult, och så vidare, har dock ingen aning om när jag ska/kan lägga semestern men det blir ett senare problem/icke problem

Veckan i övrigt,
shoppat finfin klänning, Drakstaden med 10-åringen-hmmm ja skjuts iaf, åker ju inte skateboard själv har en liten spärr fortfarande,lyckats haft så överroligt/trevligt att jag haft abstinens,lunchhäng med Jansson o R i solen, planering, hyfsat med sömn - grattis till mig!

Dagens fakta: Det äkta leendet skiljer sig från det falska genom att en muskel som inramar ögat drar ihop sig

Falskt eller äkta kan dock inte avgöras av suddig bild, men härligt att vara lite suddig ibland

Inga kommentarer: