onsdag 2 februari 2011

Inte lika svajig

Endel tror nog att jag har lika mycket djup som en vattenpöl och ofta är det sanning också, men nu ska jag göra ett allvarligt inlägg, inte ofta förekommande på denna blogg,

Börjar känna mig åter till livet efter en höst och lång tid innan det som kanske var jobbig utan att jag visste det, för på något konstigt vis så känner jag mig mer klarsynt och nu svajar det mindre,

JK, C, S-I, S, P ,Jansson och endel som inte nämns men som förhoppningsvis känner sig träffade och betyder mycket, ni är fina ni

Skönt att börja känna sig själv igen, jag är fan bra sådetså, Slut på djupsinnet, börjar känna mig som Mia Törnblom,


Fixade håret hos bästa Elin på Purple idag, helg snart, helt amazing och relativt blank att fylla med grejjer, ska börja med en jävligt lång sovmorgon då jag jobbat lite intensivt denna vecka, en låååång frukost, lite fix och grejs, sen tror jag att en av mina laster börjar i helgen - melodifestivalen -love it!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tummen upp för dig M!!!//Lily

Mariana sa...

Vi träffas sällan men du är alltid nära mitt hjärta, kram

Anonym sa...

Go girl!! Kram från S i Skåne!!

Mariana sa...

S - kram till dig/er //M