tisdag 25 januari 2011

Min favoritblondin

Tisdag, en av veckans bästa dagar som bla. spenderas i stallet! tråkigt nog hinner jag inte riktigt med mig alla gånger men idag hann jag. Liza är en av mina favoriter, en liten busig fux med blond man, pusspuss

//Fröken Andersson på Klitteholm

Övrigt idag har varit kul som vanligt, vi har nog lite för kul på jobbet, jag , J och ML är vete fan hur vi ska klara oss utan J när hon byter jobb...jaja vi är effektiva också så för roligt räknas inte då, Lilla J - aka Angry Bird har myntat ännu ett citat, vi har skrattat och retats med P ...Postis P ,

"Svara inte för då lägger dem på" Angry Bird kan lösa problem som ingen annan när det ringer och ringer mitt i filinläsningar,

Tisdagskvällen avslutas i stil, vad skönt det är när saker bara känns bra, ovant men förbannat trevligt

Inga kommentarer: