lördag 8 januari 2011

Ibland har man tur

Tekniksmurfen hade den goda smaken att förbarma sig över mig och tre ton snö på mitt tak och dök upp med sin kompis, skyfflar o rejäla kläder.

Mycket skönt för en smurf som jag

Kostnad - en lunch som han tom hade med sig? helt sjukt, men snäll som jag är så for jag och fixade varsin flaska whisky åt dem iallafall

Nu inväntar jag nästa snöfall, tills dess måste jag kirra ett arbetslag med snygga, arbetsvilliga killar som skottar, anmälan till: marris1978@gmail.com

Dagens hjälte - just på denna bild lite skamsen efter att ha hällt snö över mig och hela mitt framsäte i bilen med snö från sin andra bästis - snöslungan

4 kommentarer:

Anonym sa...

Pappor är bra!! Tummen upp!! Min kära pappa byte element i vårt sovrum blev väldigt kalt med ett som inte fungerade.. Miss you !! Kram från ett regnigt Skåne!!

Mariana sa...

saknar dig med, hur mycket som helst! hälsa Micke, sötnosarna 1 - barnen, sötnosarna 2 - hundarna

Anonym sa...

Du får säga åt Tekniksmurfen att skaffa en ny bästis, en sån här:

http://www.youtube.com/watch?v=wbOuP3NpySE

Så kommer har nog fler gånger. =)/JK

disco sa...

Jag skottar mot lunch. Eller mot kaffe och surr