onsdag 15 december 2010

Överladdad.se

Nackdelen med en julfest sent i december är den totala överladdningen som inträffar, det är lite som inför studenten.

Julfest alltså på fredag, eftersom jag inte är gammal nog för dansskor i påse och är lika kort som en smurf innebär det heels som innebär taxi 100 meter till lokalen, kollega R förfäras över beteendet men det kommer vara så värt det :-) ...har hört rykten om jobbig snö

Nästa överladdning som är mer ångestladdning, är nyår, konstigt att man varje år håller på o velar vad man ska göra,

I övrigt ser jag fram emot 2011, trevligt med nytt år och att ha känslan av att allt kan hända

2 kommentarer:

disco sa...

bra smurfen ;)
Lycka till på festen.
Själv är man dyngsjuk nu ääääää

Mariana sa...

ojoj, fått de där bacillerna som alla verkar ha? jag har varit förkyld i 4 veckor, så jag börjar vänja mig :-)