söndag 5 december 2010

Jaha, är det söndag?

Sjukaste helgen på länge, av på av på om jag skulle till Sthlm eller inte, blev inte pga inställda tåg, So what to do...

Hetsade hem efter en lång arbetsdag på fredag, tokletade upp kläder vin etc. och drog till S på förfest, skrattade sedan så mycket under kvällen att jag trodde jag skulle kissa på mig, hamnade på Oscar - hade en halvtrist incident pga. jag gav en person som jag inte har en fantastisk personkemi med chansen till att komma till tals - note to self - gör det inte igen,

Tack vare fina vänner blev det inget drama eller smsande till personen som blev nämnd i samtalet, då jag i nyktert tillstånd inser att det förmodligen bara var en massa skitsnack och om det inte var det så kan jag inte påverka ändå utan bara önska lycka till, så efter det var allt bara en härlig bergodalbana av tokroliga grejjer, en riktigt härlig kväll,

Igår - mådde som förväntat men det sjukaste är att jag somnade på soffan på eftermiddagen och vaknade så sent att jag inte ens såg den film jag planerat att se, missade alltså hela lördagen ....

Idag är det iallafall söndag och det kommer säkert att hända något galet om jag ska fortsätta i samma spår, härliga P har pratat om Allstar men jag är så gammal att jag inte vet om jag pallar med dryck dagen innan jobb, nu ska jag iallafall städa - så spännande att jag kanske ska göra en statusrad på Facebook :-)

Inga kommentarer: