lördag 25 december 2010

40-talist jul

Upp mitt i natten, fika, fika, fika igen, spring på toaletterna, städa, serva pappa, mamma flyr till jobbet, fika kanske?, kaffe, kaffe, lite godis, Marris var har du snöskyffeln? Marris var har du glödlampor? lunch...pappa somnar på soffan :-)

All and all fin jul.., hoppas på det bästa för fin fortsättning med nytt år, jag behöver ett nytt år
Glömde, dagens sjukaste, pappa aka tekniksmurfen glömde sin pinkod på mobilen, tappade bort plånboken, spärrade kort, polisanmälde och hittade den sedan hemma hos mig...haha ..fick lite Gunvor Tre kronor vibbar ett tag....
Jag fick julklappar? sjukt glad och tacksam

stolt över min praktgran med egenhändigt hopsatt julgransfot :-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

God fortsättning min vän och önskar dig ett gott nytt år!! Kram från S i Skåne resten av familjen hälsar !!

Mariana sa...

Detsamma till dig vännen, Kram från mig