söndag 7 november 2010

Herpes tv eller inte

Jag bara älskar Emma i Ensam mamma söker, vilken härlig tjej! hon gör hela programmet, sen att det kanske är liiite skit att se kärlek nu, ser jag förbi, älskar programmet!

I övrigt har helgen varit både och, jobbig för att det är en jävla rehab från något/någon man är van mest hela tiden, men helgen har också varit rolig med tok som modell för en dag (kräver ett separat inlägg så sjukt var det), bjuder er dock på en bild från spektaklet,


Min kompis sen alltid,Maria, annonserade nyss att hon läst min blogg så jag bjuder även henne på en bild ...men den är från förr, innan jag hittade pincetten :-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka snyggingar du och Maria var!! Tänker på dig jätte mycket och önskar att vi en gång i livet innan vi dör kan bo på ett bättre avstånd!!! MIn bästa vän!!! Kram och jag vet att du är en stark kvinna och kommer att må bra snart och innom en framtid kommer du finna kärleken igen!!! Kram från S i skåme

Mariana sa...

vad fin du är, kram