torsdag 4 november 2010

Det är de små sakerna som räknas, speciellt i elände

-Ett samtal från syster
-Ett samtal från pappa
-Ett samtal fullt med skratt o stoj mitt i all skit ,med den jag känt allra längst av mina vänner
-En ny bebis i gänget
-En lunch med fina vänner
-Ett telefonsamtal med en av Sundsvalls skönaste singeltjejer
-Ilurad en riktig tok/tantaktivitet av sköna C nu på söndag
-Jansson i Granngården, ett hjärta av guld! haha att du orkar?
-R som ALLTID är omtänksam

-Mina närmaste bordsgrannar på jobbet och så jäkla många kollegor som jag aldrig trodde skulle ha så mycket snällt och klokt att säga

Ni vet ju hur det är med Facebook, allt sprids ganska fort, singelstatus är mer uppmärksammat än all svält och krig i hela världen, något som ironiskt nog räddat mig i detta då de personer jag kanske hade räknat med har uteblivit


En låt jag fick skickat till mig som har kommit att betyda jävligt mycket mer än vad den personen vet,

Inga kommentarer: