söndag 19 september 2010

Bra!

Helgen har varit kanonis :-)

Fredag, Chickflick när A var på hockey

Lördag, Svamplockning med syrran och alla barn, vi hittade massor, mysigt och bra väder var det med!

Söndag, golftävling med bästa svägerska (ja hon spelade stabilt jag mindre stabilt men det kvittade ju då det var en partävling) en sjunde placering för oss! o då hade vi ändå lite oflyt...nästa år då jävlar krossar vi , sedan kom man hem till en fantastisk väggmålning, tack Kim o Krille! ni är bäst!

Nu...Entourage med A
Imorrn...Logica tävling, jag är ensam dam så jag borde ju ha vunnit den klassen iallafall

2 kommentarer:

Mathilda sa...

Haha, såg du också på halv åtta hos mig ;) KANONIS!

Men du, shit vad snygg väggen blev! Nu måste Sebbe vara stolt :)

Mariana sa...

hehe Ja det gjorde jag! ÄNTLIGEN någon som vet vad jag menar :-)

Ja det blev perfekt, så jäkla nöjd, både han o jag o Ante