lördag 23 januari 2010

At Monders


Supertrevligt

2 kommentarer:

Anonym sa...

Någon gång under 2008 har du skrivit om att åka ski-board... Äger du en sådan, dvs en 80-tals ski-board, en sådan med ett snöre fram? Vill du sälja den isåfall!? jäklar vad jag har jagat ski-board alltså. Finns rent av ingenstans.

Hör av dig isåfall. (lämnar en gammal "skräp-mail" för att undvika framtida spam.) skruttis82@hotmail.com

mvh /Lina

Mariana sa...

Hej Lina,ja det är grymt kul, inte riktigt en 80 talare (vit o blå med snöre, det som skiljer är färgerna nuförtiden är de svarta) nioåringen skulle strypa mig om jag sålde den :-), dock vet jag med säkerhet att de senast i förra veckan hade skiboards på Lekplaneten, nu vet jag iof inte om du bor i stan men Lekplaneten tror jag är en kedja så det kanske löser sig ändå, lycka till!