söndag 8 november 2009

veckan,helgen

veckan har varit som vanligt, jobb, ridningen i tisdags=veckans höjdpunkt såååå kul men nervöst på samma gång, min häst hämnades på mig genom att skita i stallgången så jag fick lite extra bestyr förutom det jag redan har med tränsning, borstning o sånt som jag har svårt att förstå mig på fortfarande,

Helgen har varit lugn med mys med A o nioåringen, jag o nioåringen spenderade över en timme på Mediamarkt igår o kollade på alla tv spel som vi vill ha medan A slet i badrummet med vår renovering, sedan har det i princip varit godis, tv, film och Mario som existerat,

Jag skulle kunna gifta mig med Mario, alt klä ut mig till honom på maskerad,

Idag blir det en tur till obygden och tekniksmurfen då det är farsdag, han ska få en MP3, han kommer bli helt såld, MP3 är det senaste för honom som gått omkring med cd spelare senaste tiden.

Inga kommentarer: