onsdag 13 maj 2009

Ansiktsboken hjälper mig med sociala kontakter

Åter till fenomenet Ansiktsboken, har en hel del att skriva om den som jag av hänsyn eller snarare feghet inte säger så att jag trampar på en öm tå, men vissa saker är för bra.

Friend Request idag:

Fredrik säger: Tjena wild wild west:) var in på malins sida och hittade dig:) du så snäll och trevlig ut:) läget då?

kanske dags att stänga ner internet för gott va? det var ju ändå bara en fluga.

Hahahaha kan inte sluta skratta, mitt nya kallelse namn som verkar ha kommit av det faktum att jag sitter på en häst på ansiktsboks bilden är årets namn, funderar på att byta namn på bloggen.

2 kommentarer:

disco sa...

Häst fröken. Ester undrade vad hästen heter?

Mariana sa...

Nu är jag världens värsta person som inte minns den stackarns namn, han vars rygg jag bröt,det är min kompis dotters lilla ponny, det är ett farbro namn iallafall, kanske Frasse?