onsdag 15 april 2009

Yes man

För ett tag sedan så såg jag Yes man med Jim Carrey, för er som inte vet handlar det om en kille som alltid säger nej o sedan sitter hemma o tjurar, därefter blir han frälst och börjar säga ja till allt, vilket gör att han får massa roliga och mindre roliga upplevelser han annars skulle sagt nej till.

Jag är just nu i ett Yes Man scenario, Chef P har bjudit med mig att hänga med han och hans dansbandspolare på Folkets Park i Sundsvall på lördag för en helkväll med styrdans och något som heter Boogart? som spelar, det värsta är att jag pga den här Yes man filmen på allvar sitter och överväger om jag ska hänga med.

Är det möjligen någon annan som ska dit eller kan tänka sig att hänga på? förfest med 70 pers lockar kanske?

Anmälan till Yes man , dvs mig.

Inga kommentarer: