måndag 9 februari 2009

Vet hut!

Ikväll, judo för åttaåringen, vän J verkade utebli vilket var jävligt trist för mig, men jag fick trösta mig med en tidning. So far allt ok, tills det kom en kvinna och satt sig bredvid mig, med sig hade hon ett litet monster som nyss lärt sig gå, monstret (ja ungen) hade fått småmynt av sin lilla mor som den for o kastade runt, en annan ansvarsfull pappa hade placerat sig med mp3:n i högsta hugg och hans lilla dotter sprang på läktaren, fullt medveten om att ingen kollade vad hon höll på med,sedan offer nummer tre som hade mobilen påslagen på högsta volym och lät den ringa ett par otrevliga gånger, men allt kröntes ändå av pappan som slog sig ner på min andra sida med ett skrovmål i högsta hugg o glufsade med hela ansiktet.

Vafan skärp er!!

//Arga tanten som gillar hyfs

1 kommentar:

Anonym sa...

Tur jag inte var där... Vi uteblev pga svinkoppar... =) /JK