måndag 2 februari 2009

Left is Right

Igår åkte jag längd i ett spår jag testat när det var i princip snöstorm, då var det såklart inte så mycket folk ute i spåret, det var bara jag, min döda mobiltelefon + att jag var vilse.

Nu hade jag skaffat en karta och skulle testa åka där igen, o det var kanonväder och en hel del folk ute, alla blängde på mig när de svischade förbi mig där jag flåsade omkring,

väl hemma förstod jag varför, det var en pil på kartan som visade åt vilket håll man skulle åka, och det var inte det håll jag åkte, det roligaste var att jag väste "gubbjävel" åt en karl som nästan åkte på mig. Härligt med frisk luft, nästa gång ska jag ställa mig i ledet o åka åt rätt håll.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha ha det är då man ska ha en galen hund framför sig och ropa UR SPÅR!!!