tisdag 9 december 2008

Ja! jag är 30 plus

lämnade in tvspelet på lunchen, bakom disken, hukade en finnig ynling, Jolt colan på behörigt avständ från de olika moderkorten,sladdarna och annan teknik som omgav honom.

-Hej!! sa klämkäcka 30 plussaren (jag alltså)
-öhhhhh hej
-jag vill lämna in den här för chippning (jag packar omsorgsfullt upp min fint inslagna konsol)
-aha,hmm,öööhh, ok han trevar fram en vanlig lapp där jag ska skriva namn+ telefonnummer
-öhh ,hmmm,ooook, den här är klar typ på måndag..öhhh fortsätter killen
-jaha, får jag ett kvitto ? ( 30 plus som sagt)
-nääää det behöver du inte, vi ringer (här tänker han förmodligen,kärring,gååå!!)
-jaha, ingår försäkring om något går sönder? (nu börjar jag känna mig riktigt gammal)
-ja om den går sönder, men det gör den inte, vi ringer! hejdå!!

så nu sitter jag här oroad över att mitt wii försvinner som pris i någon LAN tävling till helgen, men nästan mest oroad över det faktum att jag börjar bete mig som morsan o farsan.

7 kommentarer:

Unknown sa...

Den kommer att gå sönder...

Mariana sa...

säger 35 plussaren..hahahahahaaaaaaaaaamoahahahhahaaaaaa

Anonym sa...

Vart chippar du?

Mariana sa...

de har det sjuka namnet PUDRIK AB, de ligger mittemot blå kiosken på esplanaden, ca 800:- för chippning av ett wii

Anonym sa...

Hejsan Fröken Andersson!

Jag bor också i sundsvall och undrar hur det gick med chippningen av din wii? Har nämligen lämnar in mitt xbox 360

Snälla hör av dig till :

eriklundahl@gmail.com

Pudrik sa...

Vill bara tacka att ni noterat våran butik, hoppas ni vart nöjd med eran Wii modifikation. Den Finniga killen som säger öööh varannat ord jobbar inte här längre heller.

Mariana sa...

Pudrik;
jag är grymt nöjd över chippningen, dock sätter IPRED lagen små käppar i hjulet för mig då jag är en tant som inte vågar trotsa lagens långa arm, men men sånt är livet, importspel är ju också bra att kunna nyttja på den.

PS Finniga killen, förlåt :-) DS