tisdag 11 november 2008

I never eat a pig, cause a pig is a cop

Halloween är för de flesta över, men inte för mig.

I tidigare inlägg "Halloween högtiden där man får se ut som en slyna"

berättade jag om jobbfesten som verkar bli inställd samt om diverse outfits.

Festen verkar bli, dock med ett otroligt reducerat antal deltagare, men det är inte kvantitet utan kvalitet som räknas

Det är bara tre saker som gör mig lite lack;

Två barn och en hund bangade ur till förmån för stugmys ( där han är 50 veckor om året)

Jag kan inte använda den discobitch outfit som jag planerat,komplett med afro och allt

Men det absolut värsta är att Kollega o vän A tydligen sydde upp en kostym under sina högskoleår som kan vara en kombination av det sjukaste och roligaste jag hört, nämligen en griskostym komplett med spenar.

Det jag lärt mig av detta är att alla tjejer tar inte slyntillfället i akt, det kanske bara är jag o Lindsey Lohan.



Inga kommentarer: